19 Eylül 2007 Çarşamba

HAVUÇLU KEK



Malzemeler :


4 adet yumurta

1 su bardağı yoğurt

1 su bardağı toz şeker

1 cay bardağı sıvı yağ

1 cay bardağı erimiş margarin

1 su bardağı rendelenmiş havuc

1 adet limon kabuğu rendesi

1 paket vanilin

1 paket kabartma tozu

1 tatlı kaşığı tarcın
Alabildiği kadar un


Yapılışı :


Yumurta ile şekeri köpük köpük olana kadar cırpalım.

Diğer malzemeleri de ekleyip karıştırmaya devam edelim.

Yağlanmış bir kek kalıbına dokup 180C de 30-35 dakika pişirelim.

Bir kürdan yardımıyla pişip pişmediğini kontrol ettikten sonra fırından alalım.

Soğuduktan sonra servis yapalım.

Not : Tariflerimizin coğu gibi Havuclu Kek de pratik ve yapımı kolay bir kek. Dilerseniz havucla beraber ceviz ya da fındık da koyabilirsiniz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

elif hnm merhaba
tarifleriniz cok guzel.bende havuclu kekı denemek ıstıyorum ancak tarıfde unu goremedım unsuz mu yapılıyor.ben mı goremıyorum.
tesekkurler

elifin tarifleri dedi ki...

Haklısınız tarifi yazarken unu eklemeyi unutmuşum,dikkatli gözlerden kaçmıyor :)) şimdi düzelttim.Afiyet olsun...