6 Ekim 2007 Cumartesi

PATATESLE DEĞİŞİK DENEMELER


Aslında bu tarifi haftasonları kahvaltıyla akşam yemeği arasında bir yerlerde atıştırmalık olarak biraz daha farklı bir şekilde ocakta yapardık. Ama geçen akşam Esra zaman darlığından dolayı fırında bu anlatacağım şekilde yapmış ve çok da güzel olmuş. Yanında sıcacık çayımız ve çıtır çıtır pidemiz vardı. Bu haliyle sabah kahvaltıları için de değişik bir alternatif olabilir. Umarım dener ve beğenirsiniz. Şimdiden afiyet bal şeker olsun :)))



Malzemeler :

4 adet patates
3-4 adet küçük sosis
9-10 dilim sucuk
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı sıcak su
Tuz,karabiber,pul biber
Üzerini kaplayacak kadar kaşar peyniri(1 su bardağından az)

Yapılışı :

Patatesleri soyup küp küp doğrayalım.
Dilediğimiz baharatları, tuzu ve sıvı yağı koyup karıştıralım.
Bu karışımı fırın kabına koyup sıcak suyu ekleyelim ve 220C de 20 dakika pişirelim.
Bu arada sosisleri ve sucukları dilimleyelim,kaşarı rendeleyelim.
Sosis ve sucuğu patateslerin üzerine koyup fırının ısısını 180C ye düşürelim ve 5 dakika pişirelim.
Son olarak kaşarı koyup kaşar kızarana kadar frında tutalım.
Sıcak sıcak servis yapalım.
Afiyet olsun.



2 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba, sayfana Aysenur'un sayfasindan dogru ulastim ve cok begendim, resimlerden tutta tariflere kadar hersey harika, ellerine saglik.
Izninle sayfani linklerime eklemek istiyorum, bana da beklerim güzel tarif ve hikayelerle bulusmak üzere.

Selam ve sevgilerimle...

elifin tarifleri dedi ki...

Sevgili Kevser yorumun beni çok mutlu etti,teşekkür ederim.İzin ne demek linklerine eklemene çok sevinirim,hatta ben ekledim bile :)) Görüşmek üzere...