2 Kasım 2007 Cuma

FACEBOOK ÇILGINLIGI



Bir kaç gündür bilgisayarın başından kalkamıyorum,her işimin arasında kaşla göz arasında önce bir facebook hesabıma bakıyorum yeni birşeyler var mı diye...Önceleri peşpeşe davetiye yollayan arkadaşlarıma kızıyordum şimdi o davetiyeleri umursamayıp facebookla tanışmak için bu kadar geç kaldığım için kendime...Senelerdir görmediğim arkadaşlarımı buldum; kimi evlenmiş kiminin çocuğu hatta çocukları olmuş :)) Tam da çevremdekilere “eskiden, öğrenciyken, yurttayken, şurdayken, burdayken...” diye anılarımı anlatıp kafalarını ütülerken ne iyi geldi şu facebook. Bazen bu “eskiden”leri abartıp kendimi korkutan bir hale geliyorum; bu yaşta geçmişe bu kadar özlem duymak normal midir? Bu yaşta bu kadar özlüyorsam,yaş kemale erince ne hale geleceğim kimbilir :)))
Şimdiye kadar uzakları yakın ettiklerini,hele benim gibi ailesi arkadaşları hep başka şehirlerde olan insanları çok mutlu ettiklerini düşündüğüm (tabi daha milyonlarca faydası var ama konuyla alakalı olanlar bunlar) internetin,ADSL’in ve msn’in mucitlerine dua ettim durdum. Şimdi bu üçlemeye bir de facebook’u yaratanlar eklendi...

Fotograf da ne alaka diye düşünenlere not : Burası bir yemek blogu ve yemek fotografı olmadan bir post olmamalı diye düşündüğümden halamın onu ziyaretimizde yaptığı müthiş içliköftelerin fotografını koymak istedim :)))

3 yorum:

NiNo dedi ki...

hihi halanin ellerine saglik canim bu cilginligi duydum aman uzak olsun )

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Elif'cim, icli köfteler harika görünüyor, tarifini de yayinlayacakmisin yakinda? Facebook hakkinda ben de bircok sey duydum ama pek cesaret edemiyorum ben su anda, belki ileride bakalim.

Öptüm canim, hoscakal..

elifin tarifleri dedi ki...

Kevsercim,aslında içli köfte tarifini vermek istiyorum ama yapım aşamalarını fotograflama şansım olmadığı için tereddüt ettim...