23 Ocak 2008 Çarşamba

KAŞARLI TAVUK SARMA


Pratik ve lezzetli bir yemek tarifi daha ister misiniz?İşte tam yerinde tam tarifindesiniz :)) Uzun zamandır yapmadığım bir yemekti tavuk sarma.En son yaptığımda eşim eve geç gelip de yemek buz gibi olunca kötü hisler besledim galiba bu yemeğe karşı :)) Ama aramızı düzelttik,üstüste iki akşam pişti :))

Malzemeler :

4 adet ince tavuk göğüs
4 dilkim kaşar peyniri
1 adet yumurta
1 çay kaşığı pul biber
½ çay kaşığı karabiber
1 çay kaşığı tuz
1 paket pane harcı ya da galeta unu
3 yemek kaşığı sıvı yağ

Yapılışı :

Yumurtayı geniş bir kaba kırıp içine,baharatları ve tuzu ilave edelim.
İyice çırpalım.
Diğer tarafta bir tavuk göğsünün içine bir dilim kaşar peyniri koyup çok kalın olmamasına dikkat ederek saralım.
Eger kalın oluyorsa ikiye katlayabilirsiniz.
Tavaya sıvı yağı koyup kızdıralım.
Hazırladığımız tavuk göğüslerini önce yumurtalı harca sonra pane harcına batırıp kızgın yağa koyalım.
Kısık ateşte her iki tarafını da güzelce kızartalım.
İçinin iyi pişmesi için, kısık ateşte kızartmak çok önemli.
Pişirme işlemi 20-25 dakika kadar sürmeli.
Pişip pişmediğini bir bıçakla küçük bir kesik atarak kontrol edebilirsiniz ama bunu yaparken bir miktar kaşar tavukların içinden akabiliyor.
Sarmalar hazır olunca pilavla servis yapalım.
Afiyet olsun.

4 yorum:

yesildomates dedi ki...

canım yaaa çok leziz görünüyo..helede oküçük domateslarde ne şirin durmuşlar.....ellerine sağlık..öptüm..görüşmek üzere...

Neşeli Sesler dedi ki...

Adaşım ne güzel yapmışsın öyle.
Ellerine sağlık
Sevgiler

sevimin sayfasi dedi ki...

cok lezzetli olmus
ellerine saglik

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canimcim,
hic görünmüyorsun, nerelerdesin?

Bak ben sana geldim ve bu harika tabagi görünce, inan benimde canim cok cekti, harika bir görüntü ve ellerine saglik diyorum.

Selamlar ve öpüyorum..