22 Ocak 2010 Cuma

YENİDEN MERHABA

Çoook uzunca bir zamandır bloguma yazamıyorum. Önce hamilelik nedeniyle mutfağa giremedim, sonra yogunluktan yaptıklarını yayınlayamadım ve doğumla birlikte bütün zamanımı, ilgimi, enerjimi oğluma harcadığımdan blogumu iyice ihmal ettim. Sadece yorumlarınızı okuyup yayınlayabildim. Şimdi sevgili Çapan Kızının beni mimlemesi sayesinde tekrar yazma şansı buldugum için çok mutluyum. Çapan Kızına ve bu süre boyunca blogumu takip etmeye devam eden herkese çok teşekkür ederim. Şimdi gelelim cevaplara :

1 ) Blogunuzu ilk ne zaman açtınız?

Mayıs 2007de başka bir hostingde açtım, daha sonra eylül 2007de blogspota taşıdım.

2 ) Blogunuzda işlediğiniz konular nelerdir?

Blogumda kendi denediğim yemek tariflerini veriyorum.

3 ) Blogunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?

Bloguma yazmayı, yaptığım şeyleri başkalarıyla paylaşmayı seviyorum. Şu sıralar çok ihmal etmiş olsam da kısa zamanda eskisi gibi sık sık yazmayı umuyorum.

4 ) Blogunuza yadığınız ilk yazı nelerdir?

Çilek rüyası adlı bir pasta tarifi.

5 ) Sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?

Epey bir düşündüm ama hatırlayamadım :((

6 ) İlk yorum yazan kişi kimdi?

Blogu olmayan ismini de vermeyen biriydi, dana rosto tarifime yorum yapmıştı.

7 ) En çok yorum alan yazınız hangisidir?


Çok pratik bir tarif olmasına rağmen Sosisli Milföy Börek.


8 ) Beğendiğinizi düşündüğünüz yazınız?


Sanırım hepsini de seviyorum.


9 ) Tarafınızdan düzenlenen etkinlik( var ise )?


Maalesef yok :((


10 ) Katıldınız etkinlik?


Şubat 2009 a kadar düzenlenen hemen hemen tüm etkinliklere katıldım.


11 ) Katıldınız yarışmalar?


Maalesef yok :((


12 ) 100 ve katlarındaki üyeleriniz (var ise)?


O kadar çok üyem yok ama takipçim var galiba :))


13 ) toplam yazı adetiniz geçen yıla ait?


6 adet ( Pek tembelmişim geçen sene)


14 ) Her gün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler nelerdir?


Mümkün olduğu kadar çok ve değişik siteyi ziyaret etmeye çalışıyorum.


15 ) Blogunuzun size kazandırdıkları?


Daha çok mutfak aşkı ve becerisi ve güzel arkadaşlıklar.


Ben de aklıma gelen birkaç arkadaşımı mimlemek istiyorum.


Pembelinin Mutfağı

Nino

Aslı



1 yorum:

ss dedi ki...

herşeyi oğlum doldurdu bende de...